Bigbootybitches Rogaland Dirty Girls Mud Run

Bigbootybitches for gutta

Vi er en jentegjeng fra Stavanger som skal springe så godt vi kan. Dirty Girls Mud Run er et ca. 5km gjørme- og hinderløp. Løpet er uten tidtaking og vi ønsker å inspirere alle dere fantastiske damer til å gå sammen i lag og løpe, krabbe, hoppe og danse deres vei mot målstreken og til den deilige følelsen av å ha fullført løpet (og være dekket i gjørme)! Vi løper ikke bare for å komme i mål, vi ønsker å gjøre noe for mennene i våre liv. Arbeidsfordelingen er enkel: Vi løper, og partnerne våre forplikter seg til å donere et beløp. Både ektefeller, kjærester, venner og familie kan være med og ta et felles løft med oss. Når vi samler inn midler til kreftsaken, styrkes mulighetene for å forebygge sykdom. Sammen skal vi sette mer fokus på kreft som rammer mannfolk. All støtte, om det er lite eller stort, vil hjelpe. Til sammen kan små beløp utgjøre en stor forskjell, å sette søkelys på et ellers ganske lite diskutert tema, mannlig kreft. Til nå har vi sammen gjennom Dirty Girls samlet inn over 150 000 kr, og i år har vi startet innsamlingen med en første donasjon på 3000! La oss se hvor mye vi klarer å samle inn i fellesskap i år. Løp for å ha det moro, men også for å gjøre en forskjell!

13.08.2019 25.09.2019

Bigbootybitches