Viljar Dale Arnesen Husnes Minnegaver

Charity stream mot kreft 2020

Sjå på vår livestream direkte mens vi samler inn penger til minne om Peter Myhre, som døde av kreft 20 mars 2015. Vi skal mimre og ha det gøy i lag frå 24 til 29 mars, det blir spill latter og gøyale utfordringer som vi gjere når vi har samlet inn nok penger. Når vi samler inn nok penger så skal vi: 500kr Cinnamon challenge. 750kr Spille med grytevotter/kle oss ut med masker. 1000kr Gir vek ingame items på Escape from Tarkov. 2500kr Farge Sjegge til Viljar 4000kr Reverse strip poker, battle royale, kver gong du dør. 5000kr Hot sauce 7500kr Voksing av hår. 8500kr Giveaway 25$ til 2 personer. 10000kr MatsR farger håret permanent svart. 15000kr Nikolai bleiker håret. 20000kr Viljar farge håret rosa. 25000kr Mats Blokhus farger håret permanent i ein knæs farge. Link til våre kanaler! https://www.twitch.tv/theviljar https://www.twitch.tv/h3llduck English Charity stream for cancer 2020 Watch our livestream while we raise money in memory of Peter Myhre, that died of cancer 20 march 2015. We shall reminisce and have fun together from the 24 of march to the 29 of march. There is gonna be games, laughter and a lot of fun challenges at different goals. Here is our goals: 500 NOK: Cinnamon challenge. COMPLETE 750 NOK: Play with mittens/have masks on. COMPLETE 1000 NOK: Giveaway ingame items on Escape from Tarkov. 2500 NOK: Coloring TheViljar's beard! COMPLETE 4000 NOK: Reverse strip poker, battle royale game, everytime you die you have to put on a piece of clothing. 5000 NOK: Eating hot sauce. 7500 NOK: Waxing. 8500 NOK: Giveaway 25$ of steam giftcard to 2 followers. 10000 NOK: H3llDuck perm dyes his hair black. 15000 NOK:Nikolai bleaches his hair. 20000 NOK: TheViljar dyes his hair pink. 25000 NOK: Flowingstones perm dyes his hair. Link to our channels: http://twitch.tv/theviljar http://twitch.tv/h3llduck

03.03.2020 29.03.2020

Viljar Dale Arnesen