SUP mot kreft Norge Støtt Rosa sløyfe-aksjonen

#SUPmotkreft - Vi padler for livet

#SUPmotkreft 2021- Vi padler for livet! 2.-31. juli 2021 Mest sannsynlig kjenner vi alle en som kjemper eller har kjempet mot kreft. I juli 2021 ønsker vi å samle inn penger til Kreftforeningen som forebygger og bekjemper kreft, samt bedrer livskvaliteten for pasienter og pårørende. I år støtter vi Rosa sløyfe-aksjonen og fokuserer på å spre informasjon om brystkreft. #SUPmotkreft skal være et felles prosjekt for alle som ønsker å drive med Stand Up Paddling (SUP) for å støtte Kreftforeningen sitt nødvendige og gode arbeid for å bekjempe det urettferdige. Vi tror på at SUP er en idrett for alle og at det har store helsegevinster. Vi padler sammen fordi vi vil gjøre folk oppmerksomme på linken mellom fysisk aktivitet og forebygging av sykdommer. #SUPmotkreft startet i 2017 da initiativtaker padlet i 30 dager på rad for å motivere en venn som skulle begynne med kreftbehandling, samtidig som hun samlet inn penger til kreftforeningen. Å motivere noen til å gjøre noe som er vanskelig er viktig for "SUP mot kreft". Aksjonen endte med en #SUPmotkreft dag ved Marina Aker Brygge i Oslo. I år har aksjonen flere ambassadører over hele landet! Vi slutter aksjonen med en SUPmot kreft dag den 31. juli! Følg oss på Instagram instagram.com/supmotkreft_no for oppdateringer. Tag: #supmotkreft Lenken til facebook: m.facebook.com/SUPmotkreft Du kan bidra med akkurat hvor mye du vil, hver krone teller! 5 kr eller 500, det gjør en forskjell uansett! Alle som gir 500 NOK eller mer kan få gratis opplæring med en av våre instruktører! Alle som gir en bidrag kan delta gratis i "SUPdager". Husk å skrive ditt navn eller å ta vare på kvitteringen. Det blir mange overraskelser i år! Vil du padle for #SUPmotkreft? Ta kontakt!

30.06.2021 31.07.2021

SUP mot kreft