Team EllaBella Norge Støtt Rosa sløyfe-aksjonen

Team Ellabella

Kjære venner og venners venner Nå som Oktober måned står for døren, den rosa måneden, ønsker vi i vennegjengen vår å samle inn penger til kreftsaken. Alle er man berørte av den forferdelige sykdommen som kreft er, enten det er man selv som er syk, foreldre, barn, en tante, en god venn eller andre man vet om. Vi dedikerer denne innsamlingen til vår beste venn Ellen som kjemper en tøff kamp mot brystkreft. Ellen har fra første stund vært åpen og raus i sin formidling av sykdommen sin. Hun har skapt oppmerksomhet rundt brystkreft og det å være ung med kreft ved å dele mye av sin egen opplevelse. Dette er beundringsverdig, det krever mye mot og styrke. Det er med på å hjelpe andre. "Ellen, du inspirerer oss alle ❤ Vi er utrolig glade i deg ❤ Sammen er vi sterkest ❤." Kronene som kommer inn skal gå til "Rosa sløyfe". "Målet med Rosa sløyfe er å vise solidaritet med brystkreftrammede, spre informasjon og øke kunnskapen om brystkreft samt å støtte brystkreftforskning." Vi i Team Ellabella ønsker å bruke våre nettverk og håper vi sammen når ut til mange. Håper du blir med oss :) Tusen takk Mvh, Kaja Marie, Iselin, Christine, Guro & Line Cecilie Kreftforeningen: https://kreftforeningen.no/ Brystkreft: https://kreftforeningen.no/om-kreft/kreftformer/brystkreft/ Rosa sløyfe: https://kreftforeningen.no/rosasloyfe/

30.09.2016 30.10.2016

Team EllaBella