Marikken Charlot Pettersen Nordermoen Sarpsborg Støtt Rosa sløyfe-aksjonen

Til minne om vår kjære mamma.

Vi ønsker å oppfordre alle til å donere penger til rosa sløyfe - din donasjon gjør en forskjell! Etter mange år med sykdom døde vår kjære mor i 2010, hun satte spor i så mange liv, så nå vil vi gjøre det samme! Hun kjempet sykdommen i mange år, og vil alltid bli husket som den blide og omsorgsfulle personen hun var. Hun satt alltid barna sine først, så familie, venner, og sykdommen til sist. Hun ga aldri opp. I mange år hadde vi oppturer og nedturer, men takket være hennes pågangsmot ble det mest oppturer. Takket være kreftforeningen fikk vi mange år, og mange minner som vi alltid vil være takknemlige for. Tiden og minnene er den største gaven vi har fått, og vi vil gjerne bidra til at andre skal få mer tid og fler minner med deres nære og kjære. I vår kjære mammas, ånd vil vi samle inn penger til kreftforeningen så færrest må oppleve det vi opplevde - og at de kan få mer tid, og flere minner. Del, doner og redd liv!

06.10.2016 31.12.2019

Marikken Charlot Pettersen Nordermoen