Grete Skollerud Lommedalen Støtt Rosa sløyfe-aksjonen

VIL DU HJELPE MEG?

I år er hovedtema i innsamlingsaksjon for Rosa Sløyfe senskader etter kreft. Dette gjelder alle krefttyper, og dette er veldig bra og viktig arbeid. Selv har jeg, som kjent, hatt svært alvorlig brystkreft og ett svært tøft behandlingsforløp. Cellegiftkurer for brystkreft er en av det sterkeste innen kreftbehandling. 10 måneder med operasjon, cellegift og strålebehandling. Nesten hele 2015 gikk. Etter ferdig behandling sitter jeg igjen med: Benskjørhet - brekker lett Polynevropati - nerveskader hender/armer føtter/ben Artroser i ledd - brusk blir borte - ben mot ben Fatique - utmattelse osv i tillegg til ME. En ren forsterker for ME. Kognitiv svikt - glemmer ord eksempelvis. Konsentrasjon. Lymfeødem - arm og hånd. Hevelser og smerte, ingen drenasje. Noen av disse senskadene er det lite forskning på, og dermed lite behandlingstilbud. Kan du hjelpe meg å samle inn så vi alle kan få en bedre hverdag etterhvert? Ett bedre fremtidig behandlingstilbud? En liten bekk blir etterhvert stor å 💞 Målet er på kr 3.000.- Hvor fort kan vi sette opp ett nytt og høyere mål? 3 timer og målet var nådd!!!! Jeg har tatt sjansen og økt målet til kr 6.000.- Neste mål er også nådd første dag!!! Fantastisk!! Mål 3 blir kr 10.000.- Kan vi klare det? Hurra ❤️❤️ Mål 3 er nådd 👏👏❤️❤️ Vi prøver mål 4 på kr 13.000.- Fantastisk ❤️❤️ 11/10 og vi er 200.- fra mål 4 👏❤️ Siste Mål, nr 5, blir kr 16.000.- og jeg håper vi greier det og etterhvert se hvor mye vi kan klare over siste mål ❤️❤️❤️ 18/10 og siste mål er nådd og forbigått ❤️👏❤️ Fantastisk bra ❤️👏🎀❤️ Utrolig bra og Tusen takk til alle så langt Fantastisk bra ❤️ Utrolig god giverglede og setter stor pris på alle som har vært med å bidra. Tusen takk <3

02.10.2017 01.11.2017

Grete Skollerud