BI Athletics Cheerleading Midas Oslo Støtt Rosa sløyfe-aksjonen

BI Athletics Cheerleading Midas mot brystkreft!

BI Athletics Cheerleading Midas er Handelshøyskolen BIs cheerleadinglag. Cheerleading er en sport som i stor grad utøves av jenter og kvinner, og brystkreft er den kreftformen som rammer flest kvinner i Norge. Hvert år har vi i BI Athletics Cheerleading Midas rosa-trening i oktober for å øke fokuset og kunnskapen om brystkreft, og ikke minst for å vise støtte til de som kjemper kampen mot brystkreft. De siste årene har vi samlet inn og donert penger til Kreftforeningen, og vi vil i år fortsette med dette viktige arbeidet! Del vårt bilde på Instagram (biathletics.cheerleading) og vi donerer 30 kr til Kreftforeningen! Vi håper også at fler ønsker å bidra ved å støtte foreningen med en pengegave. I 2015 samlet vi inn 8 585,- og i fjor klarte vi å samle inn 10 080,- Vi ønsker at flere skal støtte viktig forskning og håper derfor at DU vil hjelpe oss å nå vårt mål om å samle inn hele 12 000,- i år! ♥

04.10.2017 03.11.2017

BI Athletics Cheerleading Midas