Air, Labels & Tea Clarion Air hotel Støtt Rosa sløyfe-aksjonen

Air, labels & Tea - Rosa sløyfe aksjon!

Mette Hagen AS i Solakrossen, har tatt initiativ til å inkludere en budrunde på 7 antrekk fra moteshowet under arrangementet Air, labels & Tea på Clarion Air hotell 14. Oktober. Kl 16:00 Moteshowet og budrunden er sammen med Skjult Sandnes, Skonå - more than shoes, Taras - Clothes to love, Sa Du Sko, Change Lingerie, Christins AS og La Famiglia Hannes Butikk. Konferansier Veronica Simone Fjeld, live musikk av Christina Bergli, moteshow og popup butikker hvor du kan handle høstens nyheter fra alle som er med på moteshowet, stands fra flere aktører som gir deg en spennende opplevelse! Oliviers & Co, L'occitane, Fab Lounge, House of movement, Ella & Billie, Sola massasje, Florriss Blomster, Arena, Seland Optikk, Happy Hands & Feet, Fokus Naprapatklinikk Sola og Forever Living. Finn arrangementet på facebook Air, labels & Tea, å bli med oss på en spennende kveld, hvor du også kan bidra til å støtte kreftforeningen! Velkommen!! :D

10.10.2017 14.11.2017

Air, Labels & Tea