Håp og glede - Montebello Askøy Askøy: Stafett for livet 2018

Gi "Håp og glede"- støtt kreftsaken!

"Håp og glede-Montebello" Stafett for livet Askøy 2018 2.-3. juni 2018 skal «Stafett for livet» arrangeres for første gang i Bergensområdet, nærmere bestemt på Askøy. Stafett for livet er et 24-timers arrangement hvor lokalsamfunnet går sammen for å vise sin støtte til dem som er eller har vært berørt av kreft. Stafetten symboliserer at en kreftsykdom aldri tar pause, men er til stede hele døgnet og at det alltid bør være noen på banen for den som er syk. Dette skjer gjennom en stafett, med lag av ulik størrelse, der deltakerne ikke går eller løper mot hverandre, men med hverandre. Det er heller ikke noe krav om at man skal løpe – man kan gå, løpe, kjøre rullestol eller hva som passer den enkelte. Vi har meldt på laget "Håp og glede - Montebello" og vi går for Eli, moren og mormoren vår, som er kreftsyk og må leve med kreften. Vi går også for alle nære, alle bekjente og andre som kjemper mot kreft. Vi går for de som lever med kreft, de som har blitt frisk av kreft og for dem vi minnes, som døde av sykdommen. I stafetten forplikter vi oss til å ha minst én deltaker på banen til enhver tid, i 24 timer. Det blir også arrangert ulike aktiviteter i løpet av de 24 timene stafetten varer og noen av disse vil ha fokus på innsamling av penger til kreftforeningen. Laget vårt ønsker å både delta i stafetten, samt delta med salg og aktiviteter hvor vi samler inn penger til Kreftforeningen, både før og under selve arrangementet. Vi vil også reklamere for Montebello senteret, hvor kreftrammede og deres pårørende kan oppleve livsmestring og bli best mulig rustet til livet videre. Vi lurer på om dere har lyst og har anledning til å sponse oss og på denne måten støtte kreftforeningens viktige arbeid. Alt vi får inn vil gå uavkortet til kreftforeningen. Vi håper på støtte til en viktig sak! Mvh Gunnar og Eli Trond og Marie Marianne og Agnar "Håp og glede – Montebello" Stafett for livet 2018 Askøy

04.05.2018 10.06.2018

Håp og glede - Montebello