Håp og glede- Montebello
Håp og glede - Montebello Askøy Kreftforeningens virtuelle Stafett for livet 2020

Håp og glede- Montebello

Laget "Håp og Glede-Montebello" har deltatt på Stafett for livet to år på rad på Askøy. I år blir det virtuell stafett. Vi går for vår kreftrammede mor, mormor og kone Eli, men også for alle andre på laget som har familie/venner som er eller har vært i berøring med kreft. I tillegg har vi også Montebello i navnet som er et mestringssenter for kreftrammede. Det blir ikke en stafett slik vi er vant til, men vi skal hedre fighterne, vise vår støtte, minnes de vi har mistet, gi håp og feire livet. Vi håper vi kan skape noen gode opplevelser og kjenne litt på fellesskapet og samholdet mange opplever på stafettene. Som i en tradisjonell stafett skal vi gå eller løpe for å vise vår støtte, men gjøre det nå hjemme i ditt lokalmiljø, med god avstand og i tråd med smittevernrådene fra Folkehelseinstituttet. Bli med å gå noen turer i løpet av den kommende uken!Bruk lags t-skjorten om du har den i skuffen. Støtt gjerne kreftforeningen som bruker pengene til å skape bedre rammer for kreftrammede, pårørende og etterlatte, samt støtte til viktig forskning..

06.06.2020 14.07.2020

Håp og glede - Montebello