Fix You Norge Kreftforeningens virtuelle Stafett for livet 2020

Det går bra når vi står sammen

Kreftforeningens virtuelle Stafett for livet 2020 (6-14 juni) «Kreftforeningens Stafett for livet skulle i år gjennomføres i 17 byer, men samtlige ble utsatt til 2021 som følge av koronautbruddet. Men kreft tar ikke koronapause, og fighterne trenger vår støtte mer enn noen gang» Samme som mange andre så kjemper Josefine kampen mot kreften. En helt utrolig tøff kamp. Og det er nå det er viktig å være med på å støtte henne og vise at vi stiller opp. Josefine har vist fighter glød og er samtidig helt ekte og åpen om det skjer. Og det er samtidig utrolig vakkert å se så mange være med på å gå, sykle og løpe i solidaritet for Josefine og andre som er i samme båt. Det skaper en fantastisk energi som gir mening til livet. Spesielt når dagene er tøffe. Det er noen av oss som har bestemt oss for å gi 1kr eller 5kr per km som vi løper, går og sykler denne uken. Dersom du ønsker og har muligheten til å gi bidrag til Kreftforeningen så er dere gjerne velkomne til det :) Ingen skal møte kreften alene!

08.06.2020 17.06.2020

Fix You