Kreftpasienter og andre som lever med kreft tett på livet vet at sykdommen ikke tar pauser eller ferie. Selv om man kanskje ikke tenker på kreft hele tiden, så er den der - hele døgnet. Derfor varer Kreftforeningens Stafett for livet i 24 timer.

I et helt døgn går eller løper vi til støtte for alle kreftframmede rundt i landet. Stafetten symboliserer kampen en kreftpasient går igjennom og visualiserer at det alltid bør være noen på banen for den som er syk!

Start en innsamling

Start en innsamling for ditt Stafett for livet-lag, eller start en egen innsamling for deg selv som deltaker. Pengene går til å gjennomføre arrangementet, som er en arena for engasjement og fellesskap for kreftrammede, pårørende og etterlatte. Alt overskudd går til livsviktig forskning på kreft, gjennom Kreftforeningen sine forskningsmidler. Å gå eller løpe Stafett for livet er enda mer meningsfylt når du samtidig bidrar til å styrke forskningen.

Del enkelt lenken til din eller lagets egen innsamling og fortell om ditt engasjement for saken. Bruk epost, sosiale medier, lokal presse - alt det du måtte ha tilgjengelig. Bare fantasien setter grenser :)

2. Start din egen innsamling
3. Be om støtte fra familie, venner og resten av ditt nettverk.

Klikk på knappen ovenfor med "Start innsamling" - så er du straks i gang.

Praktisk informasjon om Kreftforeningens Stafett for livet Malvik

Finn all informasjon om Stafett for livet, arrangementet i Malvik hvordan melder på lag og deltakere med mer på http://stafettforlivet.no